Bildbomb Florida resan 2011-2012 !

Här kommer bilderna från Florida!
Jag är ledsen ifall det är dåligt skick i visa bilder. Loook!♥






Planet! SAS!



Flygmat!



Våran lånebil!



Jag och mamma! Bilden kunde inte bli större!



Stora glas.






Solnedgång i Napels!



















A&F



Mini!



Hade lite roligt i bilen ;D



Vatten i munnen...



Kollar på vilda alligatorer.







Läskit!









Hjärta! ♥



ahah familjen



UGG!













Vatten



klart vatten





Vi byggde en sköldpadda i sanden!



USA!



suddig!



Det var dem bilderna!

Här kommer några bilder på maten vi åt:



flingor





























Det var dem bilderna från resan! Självklart var det många fler bilder men kunde inte lägga upp alla bilder. Sammanlagt var det 776 bilder som jag tog.

Om jag frå några kommentarer så får ni imorogon se allt jag köpte i Florida!

Ha det bra nu♥ PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill se vad du köpte så här kommer en kommentar med lite USAfrågor.

Var det kul i USA?

Vill du åka dit ngn annan gång?

Saknade du Sverige?

Hah <3

2012-01-08 @ 19:32:11
Postat av: Alma

I WANT TO SEE WHAT Du KÖPTE :O <3 Annars bombarderar jag ditt hus imorrn!



Puss!

2012-01-08 @ 19:58:31
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/
Postat av: karro

Du anar inte hur avis jag är på dig!

vill se vad du köpte!

PUSSSSS!

2012-01-08 @ 20:12:23
URL: http://mooodeeet.blogg.se/
Postat av: Fan av bloggen

Vattenskoter!! Var inte det skit kul!?

2012-01-10 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0