Åsiktsinlägg!

Hej♥
Tänkte bara skriva ett åsiktsinlägg här. Eller vet inte riktigt vad jag ska kalla det.

Iaf.. i skolan har jag massa vänner som är jätte snälla!♥ Älskar mina vänner. Utan dem är jag ingenting. I skolan brukar dem flästa kompisar bära runt på mig antingen i knät elr på ryggen! det tycker jag är riktigt roligt. Man känner sig lite som en bäbis ehhe! Iaf... Och det är det att jag blir lixom kallad i skolan för smal/spinkig typ. Asså jag tror dem menar på ett bra sätt. Asså jag tycker inte att jag är en tjock person lixom. och skolsyster säger att jag väger lite för lite och att jag ska äta mer. Det har hon sagt sen första hälsokontrollen. Men sån är jag. Ingen kan vara perfekt lixom. Jag är nöjd med mig själv. Men sen finns det ju saker som man skulle vilja ändra på med sig själv. Men det är just det jag ville komma fram till... Vissa barn i andra länder är riktigt spinkiga och då menar jag inte lite. Man ser deras revben jätte tydligt , man ser deras skelett typ. Så om man kallar någon för smal så kan man se på dem från andra länder. Och dem är verkligen smala. Blir tårögd när jag ser bilder på dem. Jag vill bara ta närmaste planet rakt till Afrika elr vad dem nu håller hus. Och jag vill bara trycka i dem massa mat så att dem blir mätta så att dem inte får i sig en liten smula till. Jag vill bara att världen ska vara rätt vis.
Jag får det mesta jag önskar. Och jag är nöjd för det jag har. Jag kanske inte vill ha kyckling med ris till middag för andra gången i veckan. Men för dem i fattiga länder kanske det är första gången i veckan dem får mat!
Usch vad hemskt. Vill inte skriva mer om detta. Blir bara tårögd. Känner ni som jag?

Hoppas att ni pallar läsa detta inlägg nu. det är det värt ;D

Så här kan tex vissa se ut:



Usch!



Vad sa jag om revbenen?



Liten bild!



Åhh jag lider när jag ser
dem här bilderna!





Noo!



Vrf måste världen vara så himla ortättvis!
Åhh!♥ Jag kommer om några år med mat, lovar!


Gullig liten kille/tjej♥

Och sen ser man på dem här bilderna:



Lite skillnad eller?



Hur kan man välja att ha ett
sånt där liv?



Tjock katt! ahah!



Jag är nöjd med den jag är! Vad tycker ni om mig!♥

PUSS!♥


Kommentarer
Postat av: Alma

jag tycker du är underbar! Du är inte spinkig, men du är smal men inte läskigt smal du är perfekt för du är dig själv! Utan dig skulle jag nog inte skratta så mycket i skolan <3



Puss

2012-01-27 @ 22:58:27
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0