Alma på chatten!

Nu chattar jag förfullt med Alma på chatten. Vi är lite flummiga. Hon förösker hitta någon jag kan bli tsm med haha! Hon går igenom skolkatalogen! ahha♥
Kvällen har iaf varit riktigt najsig! Hade kuddkrig med killarna i syrrans klass. dem tyckte att de ägde ut mig , men det var ju jag som ägde ut dem ;D Jag och Vilma försökte också få igång tryckare ;D Men det var inte så populärt haha ♥ Men de ända som dansade var typ jag och Vilma ( på skoj såklart ) och mamma och en kille i syrrans klass. Piinsamt! Tur att det inte var min klass haha♥  Men jag har ätit mycket godis och popcorn. Min mage spricker typ snart! Har faktiskt både ont i knät och i magen aooo!
Men nu har jag just ringt upp Alma på skype. Så nu snackar vi ♥
Men vet ni vilka som blev ihop igår kväll? Ett jätte bra par! Grattis Alma och Ville!!♥
Alma:
Gulliga och Bästa Alma♥ Love u!!
Ville:
Och roliga Ville! Min Friidrotts kompis! Ifall ville går förbi springbanan
när jag springer 60m elr 30 m så kan jag inte jag hålla mig för
skratt. Vet inte vrf det händer. Men ville det är iaf roligt att ha dig
som Vän! Och grattis nu fick du äntligen din Alma!
Ha en mysig kväll allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: Alma

Villes Alma släpper han aldrig <3 ;)



Puss!

2012-01-27 @ 22:11:07
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja de funka på den här :D <3

2012-01-27 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0