Åhh!

Ville bara berätta att imorgon åker vi ju hem härifrån, både roligt och sorligt ;D ! ;( !

Men det betder ju att det kommer vara sämst upd. Åker från Hotellet klockan Halv sex på morgonen i amerikansk tid. Då är klockan halv tolv på dagen hos er. Sen flyger vi hela dagen och natten , mellan landar i Chicago och sen vidare mot Arlanda.

Vi kommer att vara framme i på arlanda i Svensk tid strax före ått på morgonen (söndag morgon) då är det som att vi flyger ett dygn eftersom att det är olika tider.

Men i två tre dagar kommer vi vaa Jetlagade (stavning) heter det. Så när det är dag i Sverige så kanske det är natt i Florida. Därför kommer vi vara sjukt trötta. För att man ska komma inn i tiden på snabbaste sätt ska man försöka hålla sig vaken hela tiden. Förutom när man ska lägga sig i svensk tid. Efter några dagar är allt som vanligt igen.

Men jag kommer inte kunna blogga något förän på Söndag förmiddag då vi kommer hem till vårat internet ;D Men så ni vet att jag inte kan blogga. Så ni inte tror att jag har bloggpause elr bara inte orkar. Det är ju för att jag lixom inte kan blogga uppefrån luften ;D Men hoppas att det är ok. Ni få läsa någon annan blogg så länge!! Skulle verkligen göra allt för att få göra ett litet inlägg!

Men nu ska jag läsa! Hoppas att ni får det bra imorgon och så. Sakna mig inte för mycket.. Skoja men ha det bra iaf <3 Saknar er redan Love yaa <3 puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0