A&F, Hollister <3

Nu sitter jag på rummet! Tog nyss ett dopp i poolen. Här är klockan strax efter halv tio på kvällen. Ni sover nu tror jag?

Idag var vi och shoppade på ett shopping Center! Gjorde av mig med en del pengar ;P Men det var meningen! Jag köpte rätt mycket , på både Hollister och Abrecrombie & Fitch!! Pallar inte rabbla upp allt, när jag kommer hem kommer bildbomb och låångt inlägg om heela resan så ni vet.

Hoppas att ni haft en bra dag, snöar det hemma elr? Vissa säger det och vissa inte. Hoppas att ni får lite snö. Saknar alla fina där hemma <3

Sitter i min A&F mysdräkt yeey! Men nu måste jag städa i min resväska , ni vill nog inte se hur den ser ut .... xD
Puss!


Kommentarer
Postat av: Melina

Gud vad kul!

Avundsjuk... :(

vill också dit NU! <3

här på Lidingö är det regn tyvärr, men faktiskt så är det snö på kort avstånd här ifrån <3 tråååk :( Längtar efter solen - Myys :)

Men ha det JÄTTEBRA där i Miami nu! <3

2012-01-02 @ 09:15:25
URL: http://melinass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0