Våran blogg!

På Ebbas och min blogg skriver vi om allt möjligt så ni vet. Men tänk på att läsa den med ;)

Ännu en länkning ;D www.ebbamatilde.blogg.se ;D Kika in vetja!

Men jag är ledsen för döålig upd idag men jag och Ebba har lixom fixat med bloggen hela tiden :D
Men jaa!

Imorgon blir det nationella prov i svenska igen. Två stycken på morgonen. Men jag hoppas att det går så bra som möjligt. Imorgon efter skolan ska jag möta upp mamma på tåget och åka in till stan och ha en mys eftermiddag med bara mamma. Behövs faktiskt. Vi kanske fikar och jag måste köpa lite jeans och kanske någon tröja. Vi får helt enkelt se! Men hoppas eran dag har varit toppen!

image description

Tryck på bilden för att komma till våran lilla blogg tsm. Och jag hoppas att ni fattat att
jag fortsätter på den min blogg exakt lika mycket som vanligt och kanske lite mer ;P
 Men se våran blogg som en liten extra blogg haha nee men jag är självklart kvar
 här hos er♥ Gå in och se vad ni tycker och lämna en kommentar!
Puss! Nu blir det hop in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0