Sweet Dreams!♥♥♥

Tjenare och go kväll! ♥

Nu sitter jag frotfarande på mitt rum. Och det är fortfarande inte helt städat än. Jag har bäddat sängen och fixat med kuddarn ai min soffa och vikt kläderna som ligger utspritt på golvet. Men mer än så orkar jag inte idag. Det får blir imorgon istället tror jag. Mamma och pappa sover typ där ute i soffan. Det har dem typ gjort ett tag också. Känenr mig lite ensam för syskonen sover också, och marsvinen kanske också? Aja ♥ Snart sover nog jag med ;D♥
Men först ska jag fixa mig kanske kolla på tv lite och väcka mamma och pappa. Sätta mobilen på laddning sen och efter det blir det bomben ner i sängen. Haha♥
Men Helgens planer ser ut så här:

♥ Ringa Ebba!
♥ Ebba kommer hit!
♥ Ebba jag bloggar på www.ebbamatilde.blogg.se ;D
♥ Ebba och jag är ute!
♥ Ebba och jag har det bra ute!
♥ Ebba och jag bastar!
♥ Ebba och jag slänger oss i snön efter bastun!
♥ Ebba och jag kollar på film!
♥ Ebba och jag somnar hemma hos mig!

Okej det där var en konstig planering inför helgen! Men ni kanske fattat att jag och Ebba ska göra något? Vi bestämde det alldeles nyss faktiskt. Ebba och jag kommer få en jätte mysig helg tror jag! Med mycket lek i snön kanske?♥ Nu ska jag gå och väcka mina trötta föräldrar!

Så jag säger väll SWEET DREAMS till er alla!♥










Ensam..



Haha min humor! ;D





Dullig!






Gäsp!



Nalle puu!



Skalman tar en tupplur!





Aww vad gulligt♥

Sov gott alla läsare♥ Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0