Städat! ♥

Nu har jag just städat hos marsvinen och det blev jätte fint!♥ Nu sitter jag i vardagsrummet framför Melodifestivalen. Fast gillar inte det längre. Men man vill typ bara höra hur Dannys nya låt låter (inte för att jag är ett fan av honom) Men annars gillar jag inte Melodifestivalen längre. Vad gör ni just nu dåååå? ♥

Haha läs den här historien/gåtan whatever... Så rolig ahha!♥

Killen: vet du vad det finns för likhet mellan en professor, apelsin och potta?
Tjejen: ehh... Nej vad?
Killen: professorn och apelsinen är lika klyftiga!
Tjejen: men pottan då?
Killen: den ska du skita i!!


Haha förstår ni klyftiga......  apelsinklyftor haha! TYPISKT MIN HUMOR ASSÅ! MEn jag förstår om inte ni tycker den är rolig haha!

Men tack för att ni finns för nu har statistiken stigit!







Haha var det ett Matilde skämt eller ? KOMMENTERA PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0