Slut!

Hejsan alla fina!
Nu sitter jag i sängen helt slut efter träningen och har just ätit en god middag! Idag övade vi växlingar flera varv. För på torsdag ska vi tävla i globen mot andra 99:or . Fatta vad spännande och coolt att tävla inför en ganska fullsatt globen! Men jag ska dock inte vara med :( För en vecka sen så lottade de ut lagen och då var jag sjuk. Så nu är våra lag fulla! Så jä**la dåligt. Jag som hade sätt fram emot att springa! Men de som inte kunde vara med ska åka in dit ändå med träningskläder så att man ser vilken friidrottsklubb man hejar på! Ska vaa hejaklack. Det ska bli rätt roligt det med. Men man hade ju helst viljat springa :)

Men på träningen så övade vi som sagt stafettväxlingar. Och vi sprang sammanlagt flera varv. Men nu är jag allvatligt sömnfärdig! Zzzz. Men nj blir det dusch och sen tv! <3
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0