Skype med Ebba! ♥

Nu skypar jag med Ebba!
Är hemma från Karro! Jag och Karro hade det jätte mysigt tsm♥ Vi plugagde och åt riktigt gott mellis asså! Men det blev inte så mycket fritid för vi behövde plugga! Och jag behövde plugga extra mycket eftersom att jag imorgon är i globen hela kvällen! Men jag blev iaf klar med alla läxor den här veckan så det är skönt!

Hoppas att ni haft en grym dag!♥ Venne riktigt vad jag ska skriva om typ... hehe♥

-

Men asså kolla ut! Vilket äckligt väder! allvarligt det regnar och det är vinter , sämre väder kan det faktiskt inte bli ellerhur?♥ Asså det är ju bra att snön håller på att smälta för jag vill att det ska bli vår! Men allvarligt sån här väder vill man ju iaf inte ha på ett lov dessutom inte på sportlovet! Aja det är väll bara att stå ut ett tag till!
Hissar ni elr Dissar ni för vädret just nu? Kommentera!♥

Här kommer nåra vårbilder från google!









Härligt!

Är det bara jag som längtar efter våren eller? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0