Någon som vill ha en länkning!?

Är det någon av er som gärna vill ha en länkning här på bloggen. Då tycker jag att ni ska göra en bild på mig och sen skriva något på bilden och skicka den till mig på min mail, [email protected] ;D Förstår ni vad jag menar? Asså ni ska först kanske ta en bild på mig från bloggen , sen skriva något som passar mig på bilden. Ni skickar bilden till mig på min mail. Och sen på fredag väljer jag ut den bästa bilden och den som gjorde bästa bilden vinner en länkning eller äran. Låter det roligt.? ♥Ni som vill vara med kan kommentera. Ifall ni inte fattar så kommenterar ni ok?♥
image description
Den här fick jag från en läsare som jag snart ska lära känna elr det lät konstigt. Men hon läser min blogg och några av mina vänner är kompis med den här tjejen så vi är snart nära vänner eller? ♥ Tack iaf! Ungefär så här kan man ju göra fast kanske en enklare.
Asså nu känner jag mig as ego men vill ni göra så här? Kommentera!♥

Kommentarer
Postat av: Alma

Sv; Tack så mycket tilde <3 tack verkligen, betyder jätte mycket :') finns för dig imorrn <3

Älskar dig min tilde!



Puss!

2012-02-07 @ 20:45:51
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag vill göra en! :D

2012-02-08 @ 19:15:05
URL: http://sagasofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0