Like or not? ♥

Gillar ni dem här bilderna eller inte? Då får ni kommentera you know how you do.... Men jag sa ju igår att jag skulle lägga utt bilder på något med garn. Och nu ska ni få se dem. Det är inte så många men kanske roligt ändå?♥

Njut... Nää bara skoja ;D



Inte så roliga bilder. Men jag fick lust att fota något! Garn....................♥



Mina garn faktiskt♥




De här har jag fingervirkat. Hur lätt som helst. Ifall ni vill att jag ska visa hur man gör
 i ett videoinlägg så får ni KOMMENTERA♥!!!!!!



Långa blev dem också ;) Vilken tycker ni blev snyggast? Ärligt nu♥



Okej,.. är den här finast? elr...


...den här kanske? elr...



denna?... elr kanske ....



...den här? Det är ni som kommenterar eller hur♥♥♥♥♥?



Tog kort på en duk ;) Haha roligt va?



;)♥:)♥;)♥:)♥



Det här är en annan sak man kan göra. Men det är också roligt! :D



 Roligt garn ;D





För att göra det som jag gjorde på bilden ovanför så använde jag dem här garnen!



En annan jag gjorde ;)





Och av bilden ovanför använde jag detta:



GARN..



Daraaa! Det här collaget (stavning) gjorde jag av en app på mobilen. Kan visa 
appen sen. Alla bilder har jag tagit med mobilen så ni vet hehe :D
Det var dem små bilderna. Hoppas att ni gillade dem så hörs vi igen.

P:s Ni får självklart strunta i att kommentera. Nejmen asså kommentera gärna vilka virkningar ni tyckte om mest. Vorre toppen roligt. Några av er vet själva hur roligt det är att få en kommentar haha ;D Jag blir iaf riktigt glad. D.s

♥♥
Om jag får 5 kommentarer på detta inlägg så lägger jag upp två bilder på appar som man kan göra fina collage med. Gratis appar ;D ♥ Så sätt igång att kommentera! ♥♥

PUSS!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla var jätte fina :D <3

2012-02-02 @ 19:21:15
Postat av: Anonym

Jättefina bilder men ett litet tips är att du går närmare garnet och fotar så.. Brukar bli coola effekter då :D älskade garnet som var lila och spretade ;)

2012-02-02 @ 22:20:53
Postat av: sigrid

Heeej! <3



Jag tycker du ska visa hur man gör i ett inlägg, fina bilder! :D

2012-02-03 @ 18:03:37
URL: http://sigge.blogg.se/
Postat av: mamma Johanna

Så himla fina bilder! Kramis

2012-02-03 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0