Inne på iPaden <3

Hejsan
Nu sitter jag i soffan och har just myst med Leja , när jag lägger mig ner på golvet så kommer Leja och lägger sitt huvud ovanför mitt. Och det är så himla mysigt. Leja somnade t.o.m haha och hon började snarka rakt i mitt öra så då gick jag upp haha. Men Gud vad MYS det är att bara gosa med mysiga hundar med mysig päls!
Nu ligger Leja nedanför mig och sover. Men nu ska jag gå till Assar och gosa , men han är inte lika lugn. Han börjar bara nosa och slicka på mig direkt haha. Men jag ska se om man gör det nu.

Är inne på iPaden nu (dock inte våra. IPad 2) så jag kan tyvärr inte ta något kort nu. Mobilen har också laddat ur och pallar inte gå upp och hämta laddaren ;P
Men jag kan ta en bild från Facebook!
Puss och Kram! <3
Det fick bli en gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0