Hello there!

Tjenare! Nu sitter jag nyduschad i rummet i min soffa. Dagens träning var jobbig ofc. Idag sprang jag 28-29 varv på träningen jippi haha. Ne men först körde jag 15 varv som uppvärmning och sen 10 till varv i maxfart och sen tre varv till i max fart. Vi skrev upp vad vi sprang på och sen i sommar ska vi göra samma sak och se om vi förbättrat oss. Vi gjorde lite mer saker också men pallar inte skriva allt. Då kommer ni inte fatta något haha!

Men träningen var riktigt rolig såklart men också väldigt hård. Men jag gillar hårda träningar.

Kvällens planer ser ut så här:
• Plugga,plugga och plugga (No prov imorgon)
• Stretcha.
• Äta middag.
• Slänga mig i soffan framför tv:en med ett glas te i handen.
Hur ser eran kväll ut då? <3
Imorgon har vi tre prov. Två nationella i svenska och sen ett No prov för mig jippi! Sen har vi också två nationella prov på fredag. Så den här veckan har jag fem prov yeeey! Aja det är bara att bita ihop och köra. Nu måste jag gå ner och plugga och allt annat. Ha en riktigt bra kväll!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0