Grattis! ♥

Grattis fina Alma!
Idag fyller min älskling hihi nejmnen idag fyller Alma 13 år! Och jag hoppas att du haft en jätte bra dag Alma ♥ Du har blivit en stor tjej nu haha ♥ Men hoppas lixom att du får en fortsatt bra kväll med släkten och de andra! Vi får höras i helgen ju ♥
Ja må hon leva, ja må hon leva , ja må hon leva ut i hundrade år , jag viska hon leva,jag viska hon leva, jag viska hon leva ut i hundrade åååår!! Ett fyrfalligt leeeendee för Alam hon fyller hipp,hipp hurra, hurra,hurraaa! Grattis Alma♥

Du är absolut en av mina närmsta vänner och jag älskar dig. Utan dig inget skratt, inget knäppande. Ingen kokos ♥ Och absolut ingen GURKA!! Haha ♥
Du och jag! ♥
Gurka!
Jag och Alma blir spidade av gurka!
Gurkhjärtan! Love u!♥
Och skratt! utan skratt med dig är jag inget!
hahahaahhahaha
;)
'
Smile!
KOKOS!! Vi älskar kokos elrhur?♥
Från mig till dig! Jag älskar dig , du är allt! Puss och hoppas din dag varit bra, den är inte slut men ändå♥
LOVE U ! ♥ GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Alma

Tack finis <33 Älskar dig!



Puss!

2012-02-18 @ 15:49:01
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0