Godmorgon! ❤

Hej och Godmorgon!
Inatt sov jag sådär. Hade lite svårt att somna för jag sov ett tag i bilen men när jag väl somnat så sov jag bra. Men blev väckt av syrran som stog vid min säng och fråga vad klockan var ;P Åhh!! Aja!

Men backen öppnar klockan elva så vi ska fixa oss nu och gå till backen! Sen stänger backen klockan tre så då går vi hem och åker skoter! Haha ser fram emot det!! Inte för att jag aldrig åkt det, men nu var det ett helt år sen! Det ska bli najs att åka själv också! För vi brukar göra lite spår i snön med de stora skotrarna och så kör vi efter med den lilla!
Sen tar vi nog en promenad med hundarna! Jag skulle gärna vilja åka typ såndär kälke (stavning) för hundarna kan dra oss på dem! Haha förra året så drog Assar mig och mamma på kälken och mamma styrde fel så vi åkte rakt in i en snödriva ahah! Det var roligt ❤
Men nu ska jag bortsa tänderna! Ska försöka mobilblogga från backen!
Utanför detas hus grymt mkt snö! ❤
P.s nu är Assar och Leja ute i hundgården för de är vana vid kyla så de är ute på dagarna men sen hämtar man dem på eftermiddagen och tar in dem. Hundgården står på tomten! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0