God natt!

Nu är det snö ute och jag väntar på en härlig vinterdag imorgon med snöbollskrig och allt det där man gör i snön ;) Jag har inte varit ute sen i Söndags. Jag har bara gått in i bilen två gånger. Så jag är glad att få komma ut imorgon ;) <3 Men även fast jag mår sisådär nu så går jag till skolan imorgon. I am strong... ;P Men asså det är fredag ( ok en av våra längsta dagar men ) det är bara att stå ut på lektionerna och sen få vara fri lixom. Så imorgon står jag ut i skolan och försöker vara så lugn som möjligt ( om det funkar ). Man vill ju inte bli sjuk igen.

Det ska iaf bli roligt att träffa polarna! Måste få lite sömn nu så att jag orkar morgondagen. Men först ville mamma att jag skulle försöka läsa!

Puss på er och sov gott <3

Snö på mitt fönster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0