Fredag! ♥

Så jävla nasj med Fredag!! ♥
Vad ska ni hitta på då? Själv sitter man på sitt rum och har skrivit om detta inlägg minst50 gånger! Det laggar typ! :P
Idag var jag ju med Karro efter skolan (provet i skolan gick bra skit enkelt faktiskt) men iaf , jag och Karro hade en as mysig eftermiddag. Först gjorde vi en nyttig smoothie som blev så jäkla god!! Efter det satt vi framför datorn ett tag. Men sen blev vi sugna på att bada bubbelpool.Och KArro har en bubbelpool på deras tomt. Så jäkla najsigt! Så där hoppade vi i och sen rulade vi oss i snön och massa :P ♥ Men efter det duschade jag och nu sitter jag hemma hos mig i mitt lilla rum! Vad gör ni då?
Men nu tänkte jag ladda upp bilder från min eftermiddag med Karro kolla!! ♥
HAHA ;D ♥
Haha jag och KArro garva ihjäl oss ibland! HAHHAHAHAHA ♥ ;D
:D ♥♥♥ :D ♥♥♥ :D ♥♥♥ :D ♥♥♥ :D ♥♥♥ :D ♥♥♥ :D ♥♥♥ :D
Haha karros fötter, bästa vinter skorna asså! :D
Haha me!
Förlåt för suddiga bilder , men när man tog kort med blixt blev ditt vitt och när man
tog kort utan blixt blev det så här :D
Ser ni något?
image description
Tunnan innan det blev mörkt ;D
Det var nog de bilderna! Hoppas att ni blev nöjda. Tänkte nu ladda upp bilder från i tosdag då vi åkte slalom , vill ni se bilder från det?♥
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0