Framme!

Hejsan!
Nu är vi äntligen framme här i Jämtland efter sju timmars bilresa. Gud vad skönt att vara framme asså! Jag har fått koden till deras internet nu så jag kmr kunna blogga ;) SMILE ❤ Men vi kmr ju vara ute och åka skidor rätt mkt men jag ska verkligen upd så mkt jag kan!
Är ledsen för dålig upd idag men internet i bilen var verkligen piss!

Men nu kan ni börja läsa igen för nu kommer jag upd!
Släktningarna har två jakthundar här uppe som heter Leja (tjej 13 år) och Assar (kille 5-6 år) Älskar verkligen dem här hundarna. Man kan sitta på dem ;P gosa och allt möjligt. Dem är världens gulligaste och gosigaste hundar! Jag älskar dem! De ser lite ut som gulliga vargar haha!

Men imorgon får ni bilder på Assar och Leja promise! Men nu ska jag packa upp lite bädda och sånt! Sen blir det läsning och God natt.
Imorgon väntar en rolig dag med skidåkning och Skoter. De har tre skotrar här som vi åker på så jäkla roligt haahaa. De har en mini som vi barn får åka på själva hur vi vill!

Men jag hoppas att alla mina fina läsare har haft en toppen dag!
P.S här uppe är det en meters snö D.S hemma är det jue typ vår??... ;)
Puss och Kram från en trött Mattan! ❤
Min lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0