FÖRLÅT! ♥

Hej alla fina läsare! ♥
Jag är jätte ledsen för skit dålig upd idag. Men jag och Alma har haft en ritkgit bra eftermiddag tsm. Måndagar och Torsdagar är typ de ända dagarna då vi kan göra något. För hon rider alla andra dagar men när hon inte
rider så har jag Friidrott. Så typsikt. Men jag kunde inte gå på träningen idag p.g.a min förkyldning (HOSTA) så då passade jag på att gå hem till Alma.
Vi har kollat på Gosspi Girl och jag är tyå ett fan nu. Eller hur Alma! Vi var jätte taggade på alla avsnitt , vi såg klart en hel säsong haha ;D Tv nördar ;) Aja vi hade iaf en grym eftermiddag!
-
Men nu när jag kom hem åt jag middag (morfars goda biffar) och sen lekte jag lite med brorsan. Och vi fick skrattanfall och flummade runt i huset ;) Lika roligt att skratta med sin fem åriga lilebrorsa ;D När han skulle dricka så började fnissanfallet och han kunde verkligen inte ta en ända klunk ;D Vi har typ aldrig skrattat så mycket ahah ♥ Älskar dig bästa lillebror! ♥
Iaf sen efter flummandet så gjorde jag bara lite franska och nu sitter jag här på rummet! Ska snart gå och kolla på tv. Alla gillar ju typ model program och sånt. Det tycker jag är sjukt roligt med. Men jag gillar också 112 På Liv och Död. Någon mer än jag som typ föler det? Det handlar typ om ambulanser , poliser och brandmän som får akuta larm och sånt. Låter lite fjantigt men när man välls er det så är det himla bra. Är inget fan av poliser och sånt men just sånna här program är spännande.
Haha brorsan för typ ett år sen ;)
Haha gullipluttar!
Men nu ska jag ladda upp et klipp på videofy som ni får se snart tror jag. Sen blir det tv! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0