Fettisdagen! ♥

Hej alla läsare, hur mår ni?

Jag mår iaf bra! Efter skolan stack jag till mammas jobb eftersom att jag inte hade några hemnycklar och kunde inte hem till någon kompis! När jag kom till mammas jobb mötte hon upp mig och jag fick lite pengar till mellis. Jag gick och köpte mellis till mig (fralla och en liten chokladboll) man får ju lycksa till det när det är fettisdagen!! köpte också en present till pappa som fyller år på torsdag! Men ni får inte veta var det är. Pappa kanske kollar bloggen vem vet.. xD

Men iaf. Köpte lite mer , men det kommer upp sen!

Efter mammas jobb åkte vi och hämtade syskonen och sen åkte vi hem och jag har pluggat tills nu! Franska! Men det gick rätt snabbt faktiskt! ♥

-

Mamma skulle gå upp till affären för att köpa semlor till oss! Men då så var det slut på semlor i hela butiken! Så himla dåligt!! Åhhh! Blev as besviken! Man ska ju äta semlor på semmeldagen. Det är ju hela grejen med fettisdagen ellerhur? Men mamma köpte mini daimglassar istället! Det funkar ju och är också gott. Men såklart att man vill sätta tänderna i en semla hellre! Aja det får väll bli glass! Jag säger en sak: var glada för att ni fick en semla!! :D xD ♥ Jusdet, jag har ju inte ätit min glass än! Ska nog gå ner och ta den nu framför tv:en , vad ska ni göra nu då?



Fick iaf denna semla för två veckor sen!

Puss och hoppas att ni haft en toppen dag! ♥

P.s Säger ni fettisdagen elr semmeldagen? Kommentera! egentligen så sa jag först semmeldagen! Men sen sa typ alla fettisdagen idag så då började jag också säga det! Vilket är det rätta namnet för er?♥ D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0