Ett helt år sen! R.I.P ♥

Hej där! Tänkte skriva om min morbor som gick bort för ett år sen.
Han dog för ett år sen dagen innan nyårsafton. Jag var i Jämtland på Jullov när jag fick reda på att han inte fanns längre. Min morfar ringde till mamma och berättade vad som hänt. Pappa och mamma pratade ett tag och sen fick vi gå upp till mamma och pappa som var på övervåningen i våra släktingars hus. Jag såg att mamma satt och grät på sängen bredvid pappa. Det första jag sa var : Vad har hänt.? Då sa mamma. Jesper är död. Och tårarna bara rann och rann, visste inte vad jag skulle göra! Jag bara la mig ner på sängen med en kudde i ansiktet och frågade varför ? Vad har hänt? Jag fattade först inte riktigt. Jag fick packa ihop våra grejer tsm med pappa. Mamma var ju helt knäckt. Tänk att sin bror dör. Asså gud vad hemskt. Vi var på Jullov hos släktningarna i Jämtland och vi åkte hem samma kväll som vi fick reda på det. Egentligen skulle vi åkt hem några dagar senare. Men mamma ville bara hem till mormor och morfar (hennes föräldrar) och prata.Usch vad jobbigt det var på vägen hem i bilen. Alla var så ledsna. Gud vad många tårar jag släppte den veckan :(

Sen kom den där begravningen för ett år sen. Så precis idag är det ett år sen som begravningen var!♥ Den dagen grät jag som sjutton! Ville inte gå ifrån hans kista. Oj vad sorligt! Gud nu blev det jobbigt♥

Ska sluta skriva innan jag blir för ledsen. Vill iaf förklara att jag saknar dig världens bästa morbror. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta för vad som än händer ♥



Den här bilden la han ut på sin facebook på mig och skrev :

Matilde, syrrans äldsta å min Guddotter. Underbar hon med förståts =)
Klättrar svåraste väggarna på klätterverket å börjar bli en riktigt stor tjej...

Så skrev han ♥ Nu har jag blivit en stor tjej! Jag saknar dig morbror Puss på dig♥
Du blev bara 35 år , vrf kan inte livet vara rättvist? Snyft ♥ :(

Nu ska jag sluta! Vila i fred ♥

R.I.P !♥

Kommentarer
Postat av: Saga

GUD VAD HÄMSKT.

BLEV RÖRD DÄR.

R.I.P

2012-02-08 @ 20:13:13
URL: http://sagasofie.webblogg.se/
Postat av: Louise - Fotoblogg

Kolla om du är Dagens blogg! :)

Va annars med igen! :)

2012-02-08 @ 20:32:22
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0