En av världens bästa dag!

Tjenare! Jag är ledsen för dålig upd! Men har ju varit i globen! Gud vad roligt vi hade det! Jag trodde ju att jag inte skulle springa! Men några i laget var sjuka så jag fick springa! 200m sprang vi! Vi vann inte för det var 36 lag som tävlade och det var typ bara 13 åringar som vad skit långa! Men jag låg 5:a av 6. I första varvet och sen sprang alla jätte snabbt! Vi vann inte med själva känslan att springa i Globen var så sjukt coolt! De ropade typ upp våran friidrottsklubb i hela globen och då fick man vinka( ni vet hur man gör på stora tävlingar) Men vårat andra lag gick det bättre för de kom in som 4:a 5:a men ingen vann men vi hade det såklart så sjukt kul!

Sen när vi åkte hem så flummade vi så himla mycket på tågstationen! Jag, Ville,Vilma och Sonja och några fler hade typ världens skrattanfall. Aaa mer behöver jag kanske inte säga!
Men tack för en av de roligase dagarna med favvo friisrottskompisarna!
Fattar inte att jag sprungit i Globen! Aja imorgon kommer kanske lite bilder upp. Vill ni se några bilder? <3
Puss så hörs vi imorgon! Hoppas att ni haft en bra dag! <3
En bild på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0