Blev veckans blogg på Almas blogg!

Veckan blogg blev.... Tryck på bilden och kolla vet ja!


Varför blev just bloggen utsedd till veckan blogg?

Bloggen uppdateras dagligen med många inlägg, roliga videobloggar, bilder och knas saker <3 Personen är jätte gullig och rolig <33 Så grattis!! <3 tryck på bilden för att komma till veckansblogg :)


Så här skrev Alma om mig. Jag visste inte att det var jag typ. Men sen när jag tryckte på bilden så blev jag helt ba aaaaaaa haha!♥  Men tack så jätte mkt för det Alma! jag är jätte glad att jag vann!! Har ju aldirg vunnit förut, men nu har jag det hahaha ;D♥

Tack så himlans mycket  gud vad roligt taaack!

Det känns extra roligt eftersom att jag älskar Almas blogg också www.almaklingstroms.blogg.se ;D

Puss på er och Tack så mkt Alma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0