1 Februari! ♥

Hej! Nu mår jag betydligt bättre än vad jag gjorde igår , men syrran har tyvärr blivit smittad :P Sorry! Men hon har typ bara ont i halsen och sånt.

Men imorse fick jag i mig lite flingor och en äcklig bulle :P Och nu sitter jag på övervåningen i soffan med min dator i knät. Mamma trodde att jag inte hade så mycket feber idag. Men jag känner mig typ trött, riktigt förkyld och jätte ont i halsen just nu. Men jag hoppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon. Man kommer lixom så mycket efter om man inte är i skolan. I eftermiddag ska jag föröska plugga lite och se hur det går ;D ♥

Nu ska jag ladda upp lite bilder som jag tog igår. Här är en ledtråd på vad det kommer att vara för bilder...



Haha garn....

Här kommer en bra låt! :



Vet att jag lägger ut denna låt ofta. Men jag lyssnar på den just nu oc jag gillar den riktigt mkt!

Vad tycker ni om låten? Kommentera Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

TyckeR den är jättebra<3

2012-02-01 @ 16:15:30
Postat av: Sveriges egna Barbie

Fin blogg, jag driver sveriges barbie blogg som är bäst. Hur mår du? :) - http://casan.blogg.se

i know you love me <3

2012-02-01 @ 18:40:39
URL: http://casan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0