TISDAG ❤

Hej!
Gud vad bra att appen funkar igen. Då blir det mycket bättre uppdatering! Wohoo haha! Så nu får ni läsa lite haha!
Kom för ett tag sen hem från skolan och sitter och äter Mellis. Skoldagen var lång och jobbig,var inte på humör idag. Vet inte riktigt efter,känner mig typ dålig i alla ämnen. Bara kände att jag inte är bra på något typ såå! Jätte jobbigt :( Min mamma var tvungen att gå på möte och Filippa och hennes kompisar är hemma och ska på träning såå jag måste typ passa dem lite. Fixa maten och så! Orkar verkligen inte haha! Måste plugga har massa läxor.... Sista veckan med läxor så nu får man lixom kämpa in i det sista sen blir det ledigt från läxor ett tag.
Men måste börja plugga strax!

Puss och Kram! ❤

Cozzzyy sockor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0