Sorry!

Hejhej!
Jag är super ledsen att jag inte skrivit något alls idag! Skrev ett inlägg imorse men det publicerades aldrig!! Sen har internet på mobilen SÖÖÖGT idag både hemma och i stan. Men nu har pappa fixat det! Så jag är ledsen för det❤ Hoppas det är okej,jag ska vara bättre imorgon lovar! Sen så laddade också mobilen av! Något fel med batteriet på den!

Idag har jag iaf varit med Ebba och fellan i stan! Vi Stog i Hollister kön haha! Fast den gick faktiskt rätt snabbt! Jag fick med mig två tröjor hem
Som
Jag visar imorgon! Sen var hela familjen på bio och såg Sune i Grekland haha as rolig. Ett tips till dig som har en barnfamilj och ska gå på bio. Brorsan satt och garva hela tiden! Hahah :D

Men nu ska jag se på tv! Vi hörs mer imorgon i promise you!

Puss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0