Småfix!

Hejhej!
 
Nu sitter jag på mitt rum och kom just hem från att ha fixat lite små saker, lämnade blandannat marsvinen hos Ebba , de ska passa marsvinen i en vecka nu medans vi är borta i fjällen. VI åker ju tidigt imorgon! Så jaa imorgon åker vi alltså iväg till jämtland! Det ska bli jätte mysigt, kommer lixom kännas mer som lov när man kommer ifrån hemmet lite ;) Så det blir kuligt :D De har typ massa rologt där borta, skotrar,skidbacke,skirdiskor, bastu vid vattnet och tvån ursöta hundar! Kommer ta massor av kort på hundarna och det mesta som kommer komma upp när jag kommer hem. Internet där kommer nog inte vara det bästa tror jag....Men jag tar med miig datorn och försöker få så snabbt internet som det går. Men nu ska jag fixa några små tidsinställda inlägg! Och så måste jag verkligen packa haha! Men vi hörs strax :D
 
Haha syrran försöker smyga in i mitt rum och låna ett mobilskal haha så jäkla osmidig haha:D När jag sprang ikapp henne så blev hon as rädd för mig haha :D
 
Puss och ha en mysig kväll! ♥
En bild från idag, resten kommer upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0