Random nyårsprat :D

Herregud vad december har gått snabbt! Eller vad tycker ni? Tänk att inatt blir det Januari! Helt sjukt snabbt har det här halvåret gått. Bra jag som tycker det!
 
Gud vad jag ser framemot middagen haha, as tjock!! Nejmen typ as god middag , först typ rostad toast i stekpannan med gräddfil och citron som förät. Sen till mellanrätt (säger man så?) haha då blir det kött med potatisklyftor. Efterätt egen daimglass haha mums! Låter det gott?
Nejmen gud vad tjock jag e!!
 
 
Yees nu ska jag fota lite så vi hörs om ett år eller strax HAHA :D
 
Puss! <3
 
 
Pussar från mig och Gott nytt år! Bild från igår ↑

Kommentarer
Postat av: sarah

Såg de här nu och såg att vi åt samma förätt varmrätt och eftterätt haha <3

Svar: Hahaha jaha! ;) <3
matildelundstroms.blogg.se

2013-01-01 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0