Pallaaaa....

Asså neee nu har mitt självförtroende rasat neråt. Jag känner mig bara så dålig på allt just nu. Det finns inte en jäkla grje jag är bra på! Och det är verkligen sant!!! Inte matte för det suger jag på, inte svenska suger på också, No nej gud vad jag suger, engelska usch vill inte änns prata om det har världens sämsta uttal och suger! Jag får dåligt betyg på varenda prov/inläming ju!

Faan jag orkar verkligen inte dettta!!!! Förlåt för deppigt inlägg! Väck mig när jag är duktig på något :(

Kommentarer
Postat av: Melina

Sluta!! :( Du är vist bra på massa saker! ❤❤ Friidrott, du är ju visst bra på engelska, no & Svenska! 😍 Jag vet att du är superbraa på massa saker! ❤😘😘😘 Jag känner också så här ibland, men man känner ju så ibland. Men du är jätte duktig på allt! Kom ihåg det! ❤❤😘😘😍

Svar: Gumman Melina! Gud vad snäll du e! Taack du är också bra på mycket! finns här! Älskar dig! Puss ♥
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-13 @ 17:54:22
URL: http://melina.blo.gg
Postat av: Anonym

Due ju duktig på att blogga!😊

Svar: Åhh tack hörru! Vad glad jag blir! ;)
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-13 @ 19:00:14
Postat av: nicole

jooo! du är bra på massor av saker # :D
tex. fridrott,blogga , vara snäll (haha) och allt annat <3

Svar: Åhh Nicole gulle! Gud vad söt du e saknar dig massor!! ♥
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-13 @ 20:15:41
URL: http://nicolevonarnolds.blogg.se
Postat av: Karro

Du är ju jätte duktig! PÅ ALLT! Du kommer säkert bli värsta OS-löparen elr någonting! Du är också bra på att vara en så sjukt bra vän!

Svar: Gumman vad snäll du är! Hahaha os löpare snällt sagt haha! ♥ Åhh tack Karro älskar dig!
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-13 @ 20:52:43
URL: http://www.karolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0