PACKAT KLART!

Hejsaaan!
Nu har jag packat klart allt och lagt fram kläderna jag ska åka i imorgon , det blir mina jätte mysiga yoga pants och en A&F T-shirt med en kofta! Bra chilliga och mysiga kläder ska det var när man ska sitta i en bil i flera timmar!! Men gud vad taggad jag e (dock inte att sitta i bilen) men att komma fram dit där det finns mer snö och massa kul! Tråkigt att det mesta av snön smällt här när det var som mest! Hoppas snön kommer tillbaks hit för den måste vara kvar till sportlovet men sen kan den smälta! Aaaa... ska bli så jäkla roligt att åka skidor fattar inte hur mycket jag längtat! Jag komemr ihåg att för ett år sen så gjorde jag videobloggar från skidbac´ken när jag stog i liften haha guud vad jag kommer ihåg det, höll typ på att tappa mobilen en gång där i liften och alla måste trott jag varit ett mongo som står och pratar in i mobilen haha! Men sen så hade jag typ en video när jag baa okej nu ska jag visa hur jag åker haha :D Ska försöka hitta videosarna!
 
Hittade dock inga klipp från sist vi var där men jag hittade några s skumma klipp på mig och Karolina för ett år sen när vi typ var ensamma i backen haha asså gud vad kul vi hade , här är ett klipp därifrån!
 
Haha gud vad min röst låter ljus haha! Gud vad kul vi hade den dagen! Kommer aldrig glömma de¨n dagen karro vi måste göra om s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0