ONSDAG! ♥

Hejhej!
Ledsen att jag inte upd något idag! Men först var jag i skolan och han inte typ lektioner hela tiden och typ inge rast.... Men på franskan fick vi tillbaka franska proven, blev inte jätte nöjd men åndå lite och glad att jag blev godkänd. Fick ett jäkla poäng från C åhh vad jag blev besviken haha ett ända poäng, men jag tycker det räknas som ett c haha! För att få D så behövde man få 57 poäng och för att få C behövde man 66 poäng och jag fick 65 haha! AS surt! :D Men asså det är väll typ C? För jag gjorde rätt många slarvfel,typ apostrofer åt feel håll och sånt. Men ajaaaa jag är nöjd ändå! 
 
Men sen efter skolan gick jag och Ellinor hem till henne och när vi hade kommit en bit så hittar jag inte min mobil och letar och elli ringer på den! Då visar det sig att jag glömt den i skåpet hahaha åhhh! Men som tur va så var mamma i skolan och koklla på brorsan som hade lucia tåg haha så då kunde hon gå till mit skåp och ta ut mobilen och sen köra den till mig. Så jag har inte kunnat blogga därför också! Men jag är ledsen! För typ en halv timme sen kom jag hem från Ellinor och nu skypar vi! Hon bakar lussebullar som vi inte han klart med haha! 
 
Men hoppas alla ni haft en bra dag! Imorgon är det Torsdag och det betyder snart Freedag och HELG tagga! ♥
 
Men nu ska jag göra eb bättre önskelista! Haha! :D Visar den senare! 
 

 
Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0