Ny header!

Hejhej!
Som ni säkert ser så är min header ny och designen , Melina gjorde den, ville ha lite jultema så då blev det så,hon la också in snö som snöade in så det var bra! Tack så otroligt mycket Melina, jätte nööjd verkligen!!!
 
Tack och hoppas ni får lite julkänsla nu när ni klickar in på bloggen ;) Hoppas nu bara att ni fortsätter läsa bloggen ofta för det är det jag vill. Älskar att blogga och då förtjänar man också bra statistik tycker jag!!!
 
Men hoppas ni haft en bra dag nu! Vi hörs snart igen! Känner mig bättre idag, så hoppas jag kan gå imorgon ♥ vill verkligen inte va sjuk på en fredag!!!
 
Men vi hörs Pusss!! ♥
 
Vad tycker ni om den nya headern? ♥
 

 
 
Puss! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh designen blev as snygg! Och du är så himla snygg! Jättefin, kram <3

Svar: Taaaack! <3
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-06 @ 21:49:05
Postat av: Henna

Åhh designen blev as snygg! Och du är så himla snygg! Jättefin, kram <3

Svar: Åhh tack sötis vad snäll du är, du är också as snygg du!!! <3
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-06 @ 21:50:03
URL: http://hensii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0