@morfar place

Hejhej! Nu är vi fortfarande hos morfar och hare bra! Har öppnat min present en hårgrej och ett par hörlurar från Wesc men vet inte om jag ska byta dem kanske? Jag får se för jag vet inte om jag vill ha svarta och så. Ljudet var bra och allt! Antingen vill jag byta mot ett par mindre ni vet vanliga typ eller så vill jag typ köpa ett par urbanears får se! Men viska vara här lite till haha!
Morfar se köpt en mini IPad och håller på med den jätte mycket! Bättre bild än iPad 2 jämförde... Den är super lätt och jätte gullig i storleken!! Väldigt praktisk måste jag säga!! :D
Vi hörs snart igen! Ikväll ska jag upd er mycket Lucka 21 som jag aldrig gjorde kommer ut ikväll plus lucka 22!
Puss!!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0