Mina nyårslöften!

Nu när det är nyårsafton imorgon kanske jag borde skriva om mina nyårslöften lite?
Joo 2013 vill jag bli bättre på detta:

• Att börja gå på träningen mer och träna mer och så! Och inte flumma för mycket på dem!

• kanske äta lite nyttigare mat?

• Plugga och lyckas ännu bättre på mina prov,lixom anstränga mig lite mera på läxorna.

• Vara noggrannare på proven!
• Bli ännu snällare mot mina kompisar (är kanske snäll mot dem , men vara en extra bra vän)

• Börja tävla mer och lixom satsa lite på att bli bra!

• Ta hand om mina fiskar mer(alla har typ dött) haha! :D

Jaa det är några av mina nyårslöften hittills! Låter de bra? Kanske lite konstiga, kom inte på så bra! Men vad har ni för några nyårslöften??

Jaa det har hänt mycket det här året! Jag har förändrats, jag har blivit smartare kanske? Jag har fått massa nya kompisar och splittrats. Jag har varit i USA för ett år sen! Jag har haft ett riktigt roligt år! Men den grejen som var det coolaste detta år var nog när vi sprang stafett i Globen inför folk! Det var riktigt kul och en jätte stor upplevelse!! Som kanske inte kommer hända igen direkt...

Men jaaa så hoppas att alla får en jätte bra nyårsafton!!

Puss! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0