Min önskelista! ♥

Hej det här önskar jag mig till jul,kmmer säkert komma på mer under dagarna som går men här iaf lite saker!
 
♥Massor av kläder!!! 
 
♥ Mysig tröja från ziperall Klicka HÄR för att se den !
 
♥ Mysig och skön hoodie från ↑ behöver verkligen en kofta! Klicka HÄR för att se den!
 
♥ En till jätte fin hoodie som jag tycker verkar jätte härlig! Klicka HÄR ! Den verkar perfekt till nu i vinter tycke jag!
 
♥ En systemkamera! Rätt stor chans att jag får har pratat med pappa ;) Klicka HÄR för att se den som vi tänkt oss!
 
♥ Objektiv till ↑ 
 
♥ MONEEEY! :D
 
♥ Nya urbaners i en fin färg (nu har jag gula) 
 
♥ Pälsbollsmössa HÄR ♥
 
 
Jaaa det var min önskelista än sålänge men vi hörs puss! Vad önskar ni er i julklapp? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0