Med Bea! ♥

Hejhej!
Nu är jag med Bea , vi möttes vid affären runt klockan tre och sen gick vi hem och öppnade varandras presenter. Jag kan visa vad jag fick! Men iaf... Vi har gjort typ as många knäck haha! De blev jätte gott, bara lite jobbigt att städa undan efter för all knäck stelnade och det var as svårt att få bort och så. Men jaa nu står de i kylen. 
Men vi har haft jätte kul och jag fick i filippa medicinen tillslut haha! :D ♥
 
Men här kommer lite bilder från idag! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Haha Ebba hade lite tråkigt förut så hon damp smsa! 
Haha massa egopic haha :D 
 
Nu ska jag och Bea ut och leka i snön ahah, vi har typ varit inne hela dagen så vi behöver komma ut lite! Vi hörs senare! 
 
Pussss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0