Måndag!

Hejhej!
Nu Kom jag precis hem och sitter framför brasan i sackosäcken och äter lussebullar,så mysigt. Jag har varit hemma hos Ebba jätte mysigt, vi har inte hunnit vara så mycket med varandra. Vi pluggade,lekte med hennes syrra och gick till pulkabacken och åkte pulka med hennes lilla syrra. As kul haha , ni skulle sätt mig,jag såg inte guppet så jag flög av pulkan och landa på rumpan haha! :D men sen gick vi upp till henne och typ chillar bara.

Annars har dagen varit helt okej faktiskt, hade ett as jobbit musikprov men nu är det avklarat, känns skönt för man har inte musik prov så ofta och nu är vårat avklarat haha. Men annars har jag sjukt många läxor och prov denna vecka. Om jag räknade ihop rätt så fick jag det till att vi har fem prov... Musik idag, tisdag matte,onsdag so länderna i Europa , matte prov svår del, torsdag engelska kanske och franska! Så det är jobbigt,men typ mycket prov och läxor som ska in nu innan jul för att sätta betyg och allt. Så hoppas att det här är sista jobbiga veckan innan jul,sen blir det ju bara skönt i skolan nästan de sista dagarna.

Men nu ska jag upp och duscha, lite frysen. Sen ska jag läsa svenska och kanske läsa igenom matten och franskan har lite smått panik inför matten imorgon. Och franskan på torsdag.

Men vi hörs senare!

Ni förstår kanske att jag inte kan lägga jätte mycket tid på bloggen denna vecka. Men jag försöker❤

Pusspuss! ❤ :) ;) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0