Lucka 8:a ♥

Hej skulle ju börja med en julkalender här på bloggen , sa jag i videobloggen men alla kanske inte sett den, om inte så kan ni göra det för där berättar jag kort om hur jag ska göra... 
 
Jo jag ska börja med en Julkalender här på bloggen och då kommer jag göra så att varje dag kommer jag lägga ut ett inlägg om julen, Antingen kanske det är en jullåt som jag gillar som  jag lägger ut i lucka 8. Annars kanske något annat. Men varje lucka kommer va något juligt! Så då får ni gå in och kolla varje dag vad jag lagt upp i "luckorna" jaja, hoppas ni fattar och att ni tycker det är kul? Vad tycker ni? Kommenetera! ♥
 
Den här luckan, åtta kommer vara detta som jag skrivit om , men imorgon kommer något kul ut igen! 
 
 
Spända på att se vad som kommer finnas i lucka 9 ? ♥ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0