Lucka 24 Extra mycket!

Jaa då kommer vi till sista luckan... Den var också lite speciell och jag tänkte att den skulle vara lite extra speciell eftersom att det är Julafton och allt! Allt i detta inlägg kommer inte vara juligt!
 
Så först vill jag börja med att visa en jätte bra låt!
 
Darins låt astrologen från Så mycket bättre Magnus Ugglas låt från början 
 
Här är den riktiga vertionen av Magnus Uggla! ↓ 
 
 
Vilken tycker ni är bäst? Själv tycker jag att Darin har gjort den extra bra! Det känns som Darin börjar komma tillbaks nu med bra låtar! Eller vad tycker ni? 
 

Här kommer ett litet kollage med bilder från exakt ett år sen, dit vi ska den 29:onde och fira Ny år!
 
Det ska bli jätte kul att åka dit även om det är en hund mindre iår, eller de har köpt en hunvalp som kommer vara där ju!!! 
Så det blir ju kul! ♥ :D


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Två egopics från exakt ett år sen imorgon!! ♥↑
 
 
 


 
här är en av mina favorit jullåtar!! ♥ ↑
 

   
 
Älskar er mina fina syskon! Även om det är mycket bråk och så! ♥
 

Här kommer några friidrottsbilder!
 
 
 
 
 
 
Hahaha lite bilder från träningar och tävlingar osv..
 

 
 
Rätt gamla bilder↑ Men jag undrar vad ni tycker jag passar bäst i uppsatt eller utsläppt? Hade typ samma min så därför jag la upp bilderna! Haha kommentera gärna! ♥
 

Såå jaaa nu hoppas jag att ni haft det kul nu när ni läst och kollat på detta inlägg, ville att det skulle bli något litet extra eftersom att det är den sista luckan och Julafton! Hoppas ni tyckte det var kul med den här luckan! I stort sätt hur tyckte ni det var att jag gjprde julkalender och luckor varje dag? Kul ? Kommentera gärna vad ni tyckte så jag vet! 
Så det här var min lilla present till er! ♥
Men nu har jag bara en sak kvar och säga! God Jul alla mina fina läsare! Hoppas ni får världens bästa julafton nu! Puss och Kram så hörs vi! 
 
 
 
 
GOD JUL! ♥
 
// Matilde ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: sonjaaa

neeej ussch matildee! TA bort bilden på mig på en gåång! HAHHA uschhh

Svar: Haha okej! <3
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-25 @ 00:27:02
URL: http://sonjas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0