lucka 23

Det här är lucka 23, valfri faktiskt! Jag tänkte då skriva om vad jag helst vill ska ligga i ett av paketen imorgon! 
 
Så käre jultomte jag ber dig att jag får de här imorgon! Haha! Men de saker jag då helst önkskas ligga i ett av paketen jag öppnar imorgon är
 
♥ En systemkamera 
♥ Massor av kläder! ♥
 
♥ Pengar 


 
Då kommer vi till det jag vet kommer ligga i något av paketen! 
 
♥ Ett par Joga pants från Hollister Vet inte vilken av de här färgerna jag får! ↓
 
 
 
♥ Ett rosa par toch vantar!  LÄNK 
 
 
Sen har jag faktiskt ingen aning vad jag får :D Säkert massa kläder! Gud vad kul det ska bli med Julafton och paket!!! :D 
 
I julstrumpan... Huumh har faktiskt ingen aning vad jag kommer få i den?! Kanske ett klädesplagg? Neeeh jag har faktiskt inte en aning! Hoppas att ni får något kul i eran julstrumpa!
 


Nu tänkte jag förklara lite hur min julaftons morgon kommer se ut.... 
Jag kommer troligtvis vakna efter julkalendern varit så då ser jag väll den på mobilen. Efter det går jag väll och kollar i julstrumpan och ser vad jag får? Eller jag tror mamma eller pappa gömmer dem någonstans, så först får jag väll hitta den... Efter det har jag lovat att göra scones och en god fruktsallad! Så då blir det nybakta scones med färsk och god fruktsallad (lyx) Sen blir det väll att duscha och fixa sig lite. Sen kommer mormor runt elva tror jag.. Då tar vi säkert en promenad till vattnet . Efter det blir det väll kanske lunch, kalle ankaaaa och sen JULKLAPPAAAR! Jaaa sen vet jag nog inte riktigt vad som händer :D
 
Jaaa så det här var lite om imorgon då! Jaaa hoppas nu att alla ni får en riktigt bra Julafton!
 
GOD JUl alla läsare! Kanske är lite off imorgon eftersom att det är julafton och allt! Men vi hörs Puss! ♥
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0