Lucka 19

Saker du kan göra själv och ge bort....
 
Om du typ får panik och verkligen inte hinner åka in till stan och köpa julklapp till någon du känner och har tålamod till att göra något så har jag några små tips på vad du då kan göra. Inte jätte bra tips jag vet! men det får duga haha!
 
♥ Du kan sticka något litet eller fingervirka!
 
♥ Du kan göra något fint julkort och kanske något pyssel smällkarameller eller nåt?
 
♥ Sen kan du också kanske ta något du har hemma och pynta roligare!

♥ Sista grejen du kan göra är att baka något gott som kompisen gillar eller något juligt godis eller så! ♥
 
Du har ju alltid kanske tid att gå upp till affären speciellt jag som bor typ 500 meter ifrån eller nåt haha! Men ifall du inte hinner så kan du kolla på tipsen jag gav dig! Men kommentera om du behöver fler tips!
puss och kram! ♥
 
 
Bilder ↓
 
 
  
 Yeeeey! ♥ Åka skidor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0