Lucka 17 lite sent..

Här kommer lucka 17 lite försent men har inte hunnit...
 
Lucka 17 favorit juldekoration....
 
Jag älskar verkligen små söta tomtar i fönstren och så, tycker de är så sjukt gulliga med skägget och luvan nerdragen över ansiktet haha! Älskar verkligen dom, sen gillar jag små julgranar att ha i sitt rum , och självklart några julstjärnor att ha i sitt rum!Sen gillar jag ljusstakar! Så mina favorit dekorationer är nog
♥ Jultomtar
♥Mini julgranar
♥julstjärnor
♥Fina ljusstakar 
det är typ allt man kan ha men haha! ♥ :D 
 
NU har jag precis fixat mitt rum julfint inför julen så nu är det mysigt plus att jag har julmusik på ahha! Myyys! 
 
Men jaaa! Vad gillar ni att ha som juldekerationer? 
 
   
 
 
SNart kan jag lägga ut bilder på vad jag har i mitt rum som är juligt! ♥
 
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0