Lördag 14:e ♥

Tjaba tjena!
Nu sitter jag och myser framför datorn med marsvinen , så himla mysigt!! SKönt med lördag! 
 
Jaaa nu kanske ni undrar vad jag gjort? Joo det började med att jag gick upp halv ått för att åka till Nacka på dans show. Vi skulle vara där halv nio. När vi kom fram skulle vi ha genrep och jaa, då failade vi men sen på uppvisningen gick det faktiskt braa! Men såå showen började halv två. Haha jag fellan och Olga sprang och köpte dircka på Sandys i danskläderna (hotpants+linne) när det snöade, alla baa ähhh, say whhhaaat? Hahaa :D As flummigt!! Men dans uppvisningen gik faktiskt bra! Vi för öppningsrummet och öpnna hela showen as stolta haha :D Och sen var vi sista numret i den akten också. Men vi ha iaf haft det as kul! Imoorgon ska det gå bättreeee!
 
Imorgon ska vi då som sagt också dansa fast lite senare på dagen så det blir kuul!
Men jaa nu ska jag fixa lite här på bloggen, föresten vill ni se en av våra danser? Kan kanske lägga ut en video vill ni det? Haha gud vad pinsamt ahha :D 
 
Men nu ska jag fixa ↑ så vi hörs! 
 
 
 
OLD PIC ♥
 
Pusss! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

15 😂

2012-12-15 @ 22:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0