Lite om dagen.

Hejhej allihopa!!
Nu ligger jag i sängen och har precis visat ett videoprojekt för familjen som jag gjorde. Jag la in bilder från idag och la till text asså typ rätt rolig text haha som bara min familj fattar haha! Kan kanske visa den om ni vill? När vi köpte kameran så fick vi med ett as bra redigeringsprogram där man kan göra massa,allt från redigera bilder och videosar till fotoböcker och kollaage. Jaa som sagt finns det mycket grejer att göra där! Haha aaa familjen garva iaf as mycket! Jätte stolt ;)
Jaa idag har vi iaf varit utomhus och lekt med vovsingarna! Gick promenad med dem och det var så halt så jag typ halkade hela tiden ;D sen har vi också åkt massa miniskoter i deras trädgård och stor skoter upp för branta backar , så jäkla kul! Har filmat så ni får kolla sen! Men jaaa sen åkte vi i deras enorma och branta backe med pulkan och det gick as snabbt haha flög typ av!! Yeees så det är väll ungefär vad vi gjort idag!

Imorgon ska vi gå upp halv nio :( men vi ska åka slalom så det blir ju as kul! Sätt framemot det typ jätte länge! Så det blir sköjigt! Sen ska vi handla och hem för att fixa sig fin och fira lite Ny år!

Så GOTT NYTT ÅR allihopa!

Vi hörs! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0