Lite bilder på hundarna från alldeles nyss! <3

 
Jaa det var några bilder vi tagigt nu på hundarna! De är världens sötaste! Men det tog typ en timme att ladda upp alla de här bilderna för internet här är väldigt segt! Så jag laddar inte upp så många bilder eftersom att det tar så lång tid. Men när jag kommer hem kommer jag bomba med massa bilder :D Kanske kommer några varje kväll! Aja nu är vi iaf framme här i jämtland eller vi kom typ runt halv 4 hehe så vi har gått promenad med vovsingarna och sen åkt lilla mini skotern, så jäkla kul! Kommer filma så ni får se hur det ser ut! Men jaaa hundarna slickar mig typ hela tiden och den minsta bet typ av min toffs jag hade i håret haha :S
 
Men hoppas att ni har det bra där hemma! Vi hörs Pusss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0