Jullovets planer

Kanske ska berätta om vad jag ska göra på jullovet?! Joo nu är jag hemma till på lördag morgon! På lördag åker vi till Jämtland till våra släktingar som har två super duper söta och roliga hu´ndar ( en valp bla..) Yees där kan man åka slalom,skridskor,längdskidor,åka skoter plus att de har en mini skoter som jag kan åka på, vi brukar köra runt i deras trädgård,så sjukt kul! Jaaa så det blir fetttt kuligt! Kommer säkert vara med hundarna allt the time :D Jaa s¨å firar vi Nyårsafton där! Vi är där en vecka, sen åker vi hem och då är väll planerna att vara med massa kompisar sista veckan! Jaaa kommer bli värsta kuliga lovet känner jag på mig! Hitills har det varit väldigt slappt men kul!
 
Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Melina

Vad mysigt! ♥♥ När kommer du hem från Jämtland? ♥ Jag kommer hem här ifrån på måndag♥♥

Svar: Jag kommer hem den 5:e ganska sent jag vet!!! Okej men vad dåligt att vi är hemma olika tider! <3<3
matildelundstroms.blogg.se

2012-12-25 @ 18:34:05
URL: http://melina.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0