Hate to be sick...

Helloo!!
Nu ligger jag hemma i soffan med mysigt täcke och ligger och kollar ut på all snö! Haha helt sjukt hur mycket det har snöat under natten, och det blir bara mer... Från en decimeter typ till en meter nu! Men jag tycker det bara är bra att det snöar,självklart jobbigt men häldre snö en regn och grått. Trodde faktiskt att den här vintern inte skulle ha någon snö! Men Gud vad bra att det inte blev så.
Nu när man ligger hemma och kollar ut i snön så är det rätt cozzyy.
Är iaf sjuk idag! Började med att jag hade pytte ont i halsen på träningen. Trodde inte det skulle göra något att träna ,men när jag kom hem blev det bara värre och värre i halsen... och när jag vaknade imorse kände jag mig dålig, kroppen värkte ,näsan rann,halsen värkte , huvudet värkte och kände mig as trött och hängig. Hade 38graders feber imorse och nu har jag tagit Alvedon så känner mig lite bättre❤
Snart kommer mamma hem och fixar pannkakor till mig❤

Men hoppas ni inte blåser bort i snö stormen. :D
Puss och Kram ;) ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0