Godmorgon!!! <3

Hej allihopa! 
Nu är jag hemma hos Melina och kom för inte så länge sen. Vi får passa på att vara med varandra på helgerna eftersom att vi inte går i samma skola osv.... Men vi ska jh super kul idag har vi bestämt,vi ska fota med Karro om en liten stund och så! 
 
Jag är ledsen att jag inte bloggat förän nu... Men mobilen appen funkar inte. As dåligt verklgen med tanke på att jag använde den väldigt ofta och så.. Melinas funkar inte heller :( Inte karros heller :( Och inte på våran ipad eller något så det måste vara något fel med själva appen och inte med min mobil som jag trodde först! Men den funkar säkert snart igen. Så om jag inte upd så är det väll kanske för att jag är utomhus och inte kan ta med dsatorn haha! Men nu får vi hoppas på att appen börjar funka snart igen haha :D 
Men nu ska vi göra lite videobloggar och fixa på våra bloggar,så ni får kika in idag hörni! 
Vi ska börja med en Julkalender på våra bloggar! Kul va? Något roligt kommer komma upp varje dag! <3 
 
Men nu ska Melina få blogga! 
Puss och Kram, ha en bra Lördag!!! <3 
 
Här kommer massa fula egobilder jag tog hahah! ha kul! 
 
Pusspuss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0