F-R-E-D-A-G!!! (lite sent att skriva att det är fredag typ Lördag om någon minut) :D Skitsamma!

Hallooooj allihopa!
 
Hur mår ni hörni? Själv mår jag rätt bra faktiskt,så jäkla skönt med fredag även om mer än halva veckan spenderats hemma sjuk haha men ändåå. Idag efter skolan drog jag , Vilma och Ellinor till stan för att typ köpa julklappar och bara fika. ´Jag kände verkligen inte för att åka hem efter skolan och inte göra någonting,efter att man varit hemma sjuk och inte gjort något i två dagar. Så då bestämde vi för att åka till stan haha. Jag visste egentligen inte vad jag skulle köpa men vi gick in på Hollister iaf och bara kika, och då kom jag på att jag kunde kolla om det fanns Yoga Pants.... Joo alla säger att de är så sköna och pappa skulle köpa det på A&F i Usa men det fanns inte kvar. Så då kollade jag här hemma för några veckor sen om det fanns yoga pants men det var slut, nu när jag kolla igen påå Hollister så hade de typ bara några få kvar i lagret som de kom ut med till mig när jag frågat. Precis i min storlek och allt SCOOORE! Haha nejmen jag blev as glad att jag äntligen hittade,dessutom var det så bra pris också. Då sa mamma att jag skulle köpa dem och ha de som julklapp till mig själv :D Skulle försöka glömma bort presenten alltsååå.. haha undra hur dte går. Så då sa mamma baa aa Matilde gå tillbaks och köp ett nytt par?! Fast till syrran, och jaa då gjorde jag det haha. Så det känns bra att jag äntligen fått det gjort nu. Prövade brallorna i affären och de är världens skönaste asså ni fattar inte hur lena och sköna det var. Man kanske tror att det är jobbigt att de sitter åt men det tänkte man inte på haha för de gjorde dem typ inte...  
Aja så det var braa!
Sen köpte jag en julklapp som jag inte säger vad och sen satte vi oss på något cafe ,åt och flumma haha!
 
Men jag gjorde bort mig helt totalt inne på Hollister så sjukt pinsamt tycker jag (då var de det)
 
Första var att jag pratade med en där och hade tuggummi i munnen och jag skulle säga tack för han skulle se om det fanns yoga pants på lagret och då sa jag "tack" och tuggummit åkte ut på hakan typ as äckligt, han kollade på mig as skumt typ "vafaan vilken äcklig typ" hahaa nejmen det var så jäkla pinsamt haha! Ni fattar inte hur mycket vi garva åhh! :D
 
Sen det andra var när jag stog i kassan för andra gången och betalade byxorna. Då sa han det blir 109 kronor och jag skulle betala med kortet (jag är van med att betala med pengar som jag gjorde gången innan) så jag gav fram kortet till han och han baa ähh ursäkta men där finns kortmaskien där du betalar!? Jag baa ojj hehe.... Åhh så¨himla pinsamt det med haha! Låter säkert inte alls det men det var det då... Lixom kodapparaten eller var den nu heter stog typ en decimeter från mina små ögon :S
 
Asså jag har varit så himla förrvirrad idag hela dagen ingen aning varför! PÅ lektionen t.e.x jag baaa det är ju 60mil mellan sverige och göteborg , bara en sån sak lixom haha jag skulle säga stockholm.
 
Aaaa gjort andra as random grejer idag meed men det behöver ni inte veta haha så mycket som hänt :D
 
Förlåt för as långt inlägg.. vissa gillar väll det och vissa inte haha!? Men händer inte ofta att jag skriver så här långt ellerhur? Vad tycker ni om det kul? Kommenteraaaa! Nej men ni behöver inte det haha :D
Nu ska jag bara läsa igenom allt jag skrivit, faan hahah!
 
Pusss!
 
Exakt sånna här var det!!! Hoppas inte syrran läserhon kommer inte orka läsa allt detta!
 
Vad tycker ni? Nu måste jag glömma bort de här byxorna tills jul haha! Puss och kram och sov gott!
 
Vi ses imorgon! Då ska jag va med Melina! :)
 
Nu är det strax Lördag haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0